Ceramizer do regeneracji silników czterosuwowych pojazdów sportowych i ekstremalnych zasilanych PB, LPG, ON (CSX)
Ceramizer - preparat do regeneracji i zabezpieczania przed zużyciem powierzchni tarcia silników sportowych i ekstremalnych.
Kluczową przewagą preparatu CSX jest szybkość tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej (proces trwa tylko 100 km). Ma to istotne znaczenie w przypadku silników użytkowanych w sposób sportowy lub ekstremalny gdzie często nie ma czasu na utworzenie warstwy w standardowym okresie 1500 km.
Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju w silniku. Warstwa ceramiczno-metalowa narasta we wszystkich miejscach gdzie występuje tarcie metalu o metal, a w szczególności w miejscach zużytych (wytartych).
Główne korzyści z zastosowania Ceramizera:
Zapewnia stałą ochronę trących się powierzchni silnika na około 10 000 km jazdy sportowej lub 15 000 km standardowej jazdy. Ochrona ta jest szczególnie ważna podczas ekstremalnej jazdy, znacznego obciążenia silnika, wysokiej temperatury oleju, nagłych zmian prędkości obrotowej.
Eliminuje całkowicie suche starty. zabezpieczając powierzchnie trące podczas częstego uruchamiania silnika (zwłaszcza w warunkach zimowych, nawet poniżej -30°C).
Zabezpiecza silnik przed chwilowym przegrzaniem wynikającym z procesów zwiększonego ekstremalnego obciążenia i tarcia w trakcie jazdy o charakterze sportowym.
Zabezpiecza przed zużyciem powierzchnie tarcia: cylindrów, pierścieni, rowków pierścieni, płaszczy tłoków, panewek, czopów wału korbowego, łożysk wału korbowego, krzywek rozrządu, popychaczy zaworów, cylinderków i tłoczkówautomatycznych popychaczy zaworów, łożysk wałków rozrządu, łańcuszka rozrządu, piast i sworzni tłokowych, łożysk i zębów pompy olejowej, wtryskiwaczy (od strony olejenia).
Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się metalowych powierzchni silnika.
Zatrzymuje procesy zużycia powierzchni tarcia na około 10 000 km jazdy sportowej.
Aktywne komponenty wyrównują mikrodefekty i błyskawicznie obniżają współczynnik tarcia trących się metalowych mechanizmów silnika, przez co poprawiają proces smarowania trących się detali silnika.
Zwiększa interwały regulacji luzów zaworowych.
Zwiększa moc, moment, sprawność, dynamikę silnika.
Obniża temperaturę oleju.
Przywraca nominalne ciśnienie oleju.
Zmniejsza zużycie oleju - tzw. „branie oleju”.
Zwiększa i wyrównuje ciśnienia sprężania silnika.
Ułatwia rozruch silnika.
Zmniejsza ryzyko zapieczenia i blokady pierścieni tłokowych.
Zmniejsza uciążliwe wibracje i hałas, zapewnia cichszą pracę silnika.
Regeneruje powierzchnie tarcia silnika podczas eksploatacji, bez konieczności demontażu mechanizmów - wystarczy zaaplikować go do oleju.
Kompensuje luzy wynikłe ze zużycia trących się powierzchni.
Redukuje dymienie i cząstki stałe.
Pozwala osiągnąć oszczędności na paliwie do 5%.
Wydłuża żywotność silnika.
Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnymi metodami napraw.
Kod produktu CSX
Pojemność 9g