CERAMIZER DO REGENERACJI SILNIKÓW I SKRZYŃ BIEGÓW MOTOCYKLI CZTEROSUWOWYCH SPORTOWYCH I EKSTREMALNYCH (CM-X)
Zapewnia stałą ochronę trących się powierzchni silnika i zatrzymuje procesy ich zużycia na około 5 000 km jazdy sportowej lub 10 000 km standardowej jazdy. Ochrona ta jest szczególnie ważna podczas ekstremalnej jazdy, znacznego obciążenia silnika, wysokiej temperatury oleju, nagłych zmian prędkości obrotowej przy chwilowym zaniku smarowania olejem.
Proces tworzenia warstwy ceramiczno-metalowej trwa tylko 100 km.
Eliminuje całkowicie suche starty. zabezpieczając powierzchnie trące podczas częstego uruchamiania silnika.
Zabezpiecza silnik przed chwilowym przegrzaniem wynikającym z procesów zwiększonego ekstremalnego obciążenia i tarcia w trakcie jazdy o charakterze sportowym.
Zabezpiecza przed zużyciem powierzchnie tarcia: cylindrów, pierścieni, rowków pierścieni, płaszczy tłoków, panewek, czopów wału korbowego, łożysk wału korbowego, krzywek rozrządu, popychaczy zaworów, cylinderków i tłoczków automatycznych popychaczy zaworów, łożysk wałków rozrządu, łańcuszka rozrządu, piast i sworzni tłokowych, łożysk i zębów pompy olejowej, wtryskiwaczy (od strony olejenia), zębów i łożysk skrzyni biegów (gdy występuje wspólne olejenie silnika i przekładni) – przez co ułatwia zmianę biegów.
Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się metalowych powierzchni silnika.
Zatrzymuje procesy zużycia powierzchni tarcia na około 5 000 km jazdy sportowej.
Aktywne komponenty wyrównują mikrodefekty i błyskawicznie obniżają współczynnik tarcia trących się metalowych mechanizmów silnika, przez co poprawiają proces smarowania trących się detali silnika.
Zwiększa interwały regulacji luzów zaworowych.
Zwiększa moc, moment, sprawność, dynamikę silnika.
Obniża temperaturę oleju.
Przywraca nominalne ciśnienie oleju.
Zmniejsza zużycie oleju - tzw. „branie oleju”.
Zwiększa i wyrównuje ciśnienia sprężania silnika.
Ułatwia rozruch silnika.
Zmniejsza ryzyko zapieczenia i blokady pierścieni tłokowych.
Zmniejsza uciążliwe wibracje i hałas, zapewnia cichszą pracę silnika.
Regeneruje powierzchnie tarcia silnika podczas eksploatacji, bez konieczności demontażu mechanizmów - wystarczy zaaplikować go do oleju.
Kompensuje luzy wynikłe ze zużycia trących się powierzchni.
Redukuje dymienie i cząstki stałe.
Pozwala osiągnąć oszczędności na paliwie do 5%.
Wydłuża żywotność silnika.
Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnymi metodami napraw.
Kod produktu CM-X
Pojemność 4g