Gulf Multi-Vehicle ATF
Gulf Multi Vehicle ATF jest cieczą syntetyczną zaprojektowaną do bardzo wielu typów automatycznych przekładni. Specjalnie dobrany pakiet dodatków spełnia wymagania szerokiej gamy pojazdów, wychodząc z konwencjonalnego ograniczenia jaki nakładają na tego typu środek smarny formulacje spełniające normy Dexron® III i MERCON®. Gulf Multi Vehicle ATF spełnia lub przewyższa wymagania praktycznie wszystkich producentów pojazdów oraz automatycznych skrzyń biegów z Europy, Ameryki Północnej i Azji (włączając w to standard JASO 1-A Japońskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów).
Gulf Multi Vehicle ATF wyróżnia się doskonałą stabilnością termooksydacyjną, ochroną przeciwzużyciową oraz odpornością na chemiczny rozkład, przez co uzyskuje się znacząco dłuższe okresy wymiany oleju i istotnie zwiększoną żywotność przekładni. Poprawiona odporność na wstrząsy, zwiększony dopuszczalny moment, bardzo dobra ciekłość w niskich temperaturach wraz z wyważoną stabilnością smarną pozwalają uzyskać bardzo płynną zmianę przełożeń i dobrą kierowalność pojazdu. Zwiększona ochrona antykorozyjna, obniżone pienienie i lepsza ochrona uszczelnień powodują większą stabilność oleju i lepszą kompatybilność ze smarowanym sprzętem.
Gulf Multi Vehicle ATF minimalizuje wielkość zapasów u użytkowników flot samochodów różnych marek oraz w warsztatach naprawczych oraz zapobiega pomyłkom związanym z używaniem wielu różnych środków smarnych w różnych pojazdach. Ekstremalnie wysoki wskaźnik lepkości oraz odporność na ścinanie zapewniają optymalne smarowanie w skrajnych temperaturach.
Gulf Multi Vehicle ATF jest rekomendowany do przekładni automatycznych samochodów osobowych i ciężarowych produkowanych w Ameryce Północnej, które wymagają cieczy spełniających normy Chrysler ATF+3/4, Dexron® III oraz MERCON® V , producentów europejskich i azjatyckich między innymi takich marek jak Audi, BMW, Chrysler, Daimler, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar, KIA, MAN, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen i Volvo, a także producentów auomatycznych skrzyń biegów jak Aisin-Warner, Allison, Voith, ZF i innych. UWAGA: Nie zaleca się stosowania produktu w przekładniach o transmisji ciągłej (typu CVT), z podwójnym sprzęgłem (typ DCT), typu Ford F/G, Daimler MB 7 (siedmiobiegowa typ NAG 2) oraz ZF 6 (sześciobiegowa).
Kod produktu 120212501461
POJEMNOŚĆ - 20L